Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
ville visa min ide.
- Logan
- Entusiast
- Kontakt:
ville visa min ide.
Vet inte hur det är för er men jag har ofta besvär med bagaget på bilen att det ska stå halvöppet vid polering. Så klura lite på något som inte kräver svets eller annan dyr utrustning, detta kom jag fram till,
The passions is what drives the art. Detailing for life
- progge
- Moderator
Re: ville visa min ide.
Ja, var för inte
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
-
- Trogen Medlem
- Logan
- Entusiast
- Kontakt:
Glappar inte en sådan väldigt mycket om man trycker och sedan lyfter maskinen och trycker igen ?Pierriewargen skrev:http://www.zoo.se/friskluftskrok-20cm.html
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
-
- Trogen Medlem
Man trycker ju bara en gång tills det tar emot? Men förstår vad du menar. Har inte den där själv men menade att det finns såna i alla möjliga varianter att köpa.
- Logan
- Entusiast
- Kontakt:
Menade som ex var gång man stannar maskinen för och lägga på nytt medel eller ev torka för att kolla
men vi förstår båda varann så ska inte gnaga över detta.
Putsa upp den jag hade nu så får testköra den lite det är ju dumt och köpa mer saker om man har.
Men tack för tipset
men vi förstår båda varann så ska inte gnaga över detta.
Putsa upp den jag hade nu så får testköra den lite det är ju dumt och köpa mer saker om man har.
Men tack för tipset
- Jensa
- Trogen Medlem
Nä jag tycker inte en sådan glappar fast nu e min hemma böjd så kanske har lite kraftigare stav så den låser sig bättre men dom funkar kanon.
De ser inte dumt ut heller, till omed så du kan justera den i höjd ser de ut som, kanon. bara putsa upp den till högglans nu så e den perfekt
De ser inte dumt ut heller, till omed så du kan justera den i höjd ser de ut som, kanon. bara putsa upp den till högglans nu så e den perfekt