Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Flammigt efter lackskydd (tershine Keramisktv1)
-
- Ny Medlem
Flammigt efter lackskydd (tershine Keramisktv1)
Tjena, Jag köpte tershine magnify v1 för nått år sedan. fick aldrig en bil o prova den på o nu när jag har så har den lämnat ränder och en flammig yta efter sig på vissa ställen, Jag är lite noob när det kommer till keramiskt så kan ha gjort fel i processen så tänkte att jag förklarar hur jag gjorde. 1 polera heavy 2 Ipa noga 3 Lägger på den runt hela bilen 4 väntar kort stund sedan torkar av o gör mitt bästa för att göra det noga. men får inte bort det flammiga, hur mycket jag är gnuggar eller skäller på det. Är detta normalt o går bort vid nästa tvätt? eller är de bara o polera om och köpa nytt?
- Funk
- Moderator
Re: Flammigt efter lackskydd (tershine Keramisktv1)
Tershine var väldigt enkelt att lägga, så polera lätt och prova igen på de ställen det krånglat. Kan produkten blivit gammal så visar det sig igen..
/Thomas
/Thomas
© Funk, utnyttjande och hänvisning till text och bilder i kommersiella sammanhang endast efter överenskommelse