Nu när hösten tagit vid och säsongen närmar sig sitt slut
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![ja :nicka](./images/smilies/nicka.gif)
![okej :jeps](./images/smilies/good2.gif)
Som sagt så vet jag inte hur upplägget kommer se ut.Vet inte vad du är beredd att betala för en 2 dagars kurs men på flera andra ställen kostar en sån mellan 5-6tusen, det gör inte denna.1 dag 1800kr och 2dagar 2800kr,detta är ca priser.Brian S skrev:Beroende på pris är jag intresserat.
Kanske lite bredare än bara roterande?
Du får inte längre än 40 iallafall.Perra83 skrev:Hur långt söderut? Har 30mil till Göteborg, 40mil till Ullared.
Härligtvaxfrasse skrev:Jag hänger på. Hoppas bara det funkar med allt övrigt som konkurerar om tiden bara.....
Du bor ju rätt centralt så det är nog lugnt. Då sätter jag upp dig som intresserad då.Macina skrev:Helt klart intresserad så länge datum passar och jag inte behöver köra allt för långt!Bor i Göteborg. Samåkning någon?
Sant. Gör så! Skulle vara riktigt kul. Även jag är intresserad av en bredare kurs. Vill gärna lära mig hantera min flex 3401 på bästa sätt!BTG skrev:Du bor ju rätt centralt så det är nog lugnt. Då sätter jag upp dig som intresserad då.Macina skrev:Helt klart intresserad så länge datum passar och jag inte behöver köra allt för långt!Bor i Göteborg. Samåkning någon?
Det är ju inte spikat ännu, det ända som är klart är att det finns några som är intresserade.progge skrev:Var är en stor fråga?
När är större?
Av Vem?
Dags att presentera fakta nu när det är spikat