Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Bugg/förbättringslista
- Lemerok
- Entusiast
Re: Bugg/förbättringslista
Verkar blivit något fel, kunde inte heller ladda upp någon bild nu.
Eller den visas inte, går att ladda upp och lägga in i inlägget. Men syns inte sen.
Eller den visas inte, går att ladda upp och lägga in i inlägget. Men syns inte sen.
- Berga
- Medlem
-samma sak för mig igår.Lemerok skrev:Verkar blivit något fel, kunde inte heller ladda upp någon bild nu.
Berga
- Jensa
- Trogen Medlem
Är precis lika dant för mig att bilderna syns inte när man lägger in några
- latisen
- Forumtekniker
Åtgärdat!
- Fox32
- Medlem
- progge
- Moderator
Mvh Progge
............................................................................
Nissan Qashqai 1.3 Tekna+ Dynamic MAGNETIC RED PEARL 2020
- ostkroken
- Entusiast
Ngn mera än jag som har extrema problem med att Tapatalk inte vill fungera?
- Rasseman
- Medlem
Re: Sv: Bugg/förbättringslista
Här fungerar den perfektostkroken skrev:Ngn mera än jag som har extrema problem med att Tapatalk inte vill fungera?
V70 2,5 FT -11 R-Design
-
- Medlem
Min projekttråd fungerar inte riktigt som den ska är jag inloggad så kan jag se texten bilderna osv men så fort jag inte är inloggad så får jag upp den här texten "Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg". man kan inte se bilarna jag har gjort eller bilderna jag lagt upp där. Fungerade bra tidigare både inloggad och när jag inte var det kollar jag andras trådar offline fungerar det bra så måste blivit något konstigt där . har tagit upp de tidigare men inte fått något svar om de eller sett att det har fixats lite tråkigt om man vill vissa någon polare/kund bilen man har gjort.. Om det inte går lösa kan ni plocka bort den tråden helt istället så får jag se om jag startar en ny senare och då får vi hoppas det fungerar bättre
- Fox32
- Medlem
Hej. Länka gärna till din tråd så det blir enklare för oss att kontrollera och försöka återskapa "felet" utan att behöva leta reda på den tråd du menar.Orix skrev:Min projekttråd fungerar inte riktigt som den ska är jag inloggad så kan jag se texten bilderna osv men så fort jag inte är inloggad så får jag upp den här texten "Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg". man kan inte se bilarna jag har gjort eller bilderna jag lagt upp där. Fungerade bra tidigare både inloggad och när jag inte var det kollar jag andras trådar offline fungerar det bra så måste blivit något konstigt där . har tagit upp de tidigare men inte fått något svar om de eller sett att det har fixats lite tråkigt om man vill vissa någon polare/kund bilen man har gjort.. Om det inte går lösa kan ni plocka bort den tråden helt istället så får jag se om jag startar en ny senare och då får vi hoppas det fungerar bättre
Mvh
Fox
-
- Medlem
Hej här kommer tråden http://www.bilvardsforum.se/viewtopic.php?f=13&t=9017
- Fox32
- Medlem
Jag lyckades återskapa det du beskriver och skall se vad som kan ha knasat till sig i rättigheterna..
Mvh
Fox.
Mvh
Fox.
- Fox32
- Medlem
Nu är behörigheten inställd så att gäster kan se bilder i trådarna. Denna funktion stängdes av i all hast när ett behörighetsproblem gjorde att gäster kunde posta i trådar utan att vara medlemmar! =) Men nu funkar det alltså..
Mvh
Fox
Mvh
Fox
-
- Ny Medlem
Efter att läst in mig ett antal veckor på detta forum med min nya passion så fick jag äntligen tummen ur och regga mig när jag inte såg bilder längre. Kan tänka mig att det var fler än jag som gjorde det. Kanske ett bra knep framöver ifall man vill få folk och regga sig.Fox32 skrev:Nu är behörigheten inställd så att gäster kan se bilder i trådarna. Denna funktion stängdes av i all hast när ett behörighetsproblem gjorde att gäster kunde posta i trådar utan att vara medlemmar! =) Men nu funkar det alltså..
Mvh
Fox
- Pär_L
- Sponsor
- Kontakt:
Upptäckte att chatten syns när man inte är inloggad, förr såg man den bara när man loggat in om jag mins rätt.
vad tycker ni medlemmar, ska den synas eller inte? (om det nu går att dölja den)
vad tycker ni medlemmar, ska den synas eller inte? (om det nu går att dölja den)
- BTG
- Trogen Medlem
När jag klickar på"visa dina trådar" funkar inte det,står "inga träffar hittades".
- Berga
- Medlem
samma härBTG skrev:När jag klickar på"visa dina trådar" funkar inte det,står "inga träffar hittades".
Berga
- progge
- Moderator
Samma här, tråkigt då detta var en genialisk funktion
Mvh Progge
-
- Entusiast
Den funkar inte för mig heller tyvärr.