Förändringar
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Forumet har fått sig en rejäl uppgradering (2019 08 01) för att bättre möta 2019 och framtidens behov. Innehållet finns kvar men det gamla utseendet kunde tyvärr inte följa med. Läs gärna mer och tyck till ->
Vilka sprutor till vilka medel.
-
- Medlem
Vilka sprutor till vilka medel.
Hej!
Skulle behöva hjälp och tips på bra sprutor för olika medel. Har haft lite biltema men dom har blivit sådär. Dåligt av den fina dimman och att hålla tryck. Skulle gärna få tips på vilka sprutor till vilka medel som passar bäst. Tackar på förhand!!
Skulle behöva hjälp och tips på bra sprutor för olika medel. Har haft lite biltema men dom har blivit sådär. Dåligt av den fina dimman och att hålla tryck. Skulle gärna få tips på vilka sprutor till vilka medel som passar bäst. Tackar på förhand!!
-
- Medlem
Re: Vilka sprutor till vilka medel.
Ingen som har tips
-
- Trogen Medlem
Kwazar gör bra sprayflaskor och trycksprutor till bra priser.
- netmatte
- Medlem
gillar med min Kwazar flaskor. känns rejäla och fungerar fint =)
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
-
- Ny Medlem
Kan bara instämma, Kwazar är toppen!
-
- Medlem
Oki får bli en beställning på dessa då. Använder ni mest trycksprutor eller vanliga med 2 pump. Känns som dom ger en bättre dimma ?
-
- Trogen Medlem
Trycksprutor för alkaliska medel som ska läggas på hela bilen och sprayflaskor med dubbeltrigger för quick detailer och kallavfettnig.